6 Eylül 2013 Cuma

kış hazırlıkları harekatı


     yine uzun bir süre ara verdik. dünya işlerini bi düzene koyamıyorum. aslında bunu yapabilen var mı ki ? yaptığım  herşey çok düzgün olmalı belkide ondan... bu aksamalar neden olursa olsun, bir yerden yine başlamak lazım.işte orasıda kış hazırlıkları harekatı. harekat, çünkü ben bir subay kızıyım.kolları sıvadım, önce pazara sonra mutfağa... bakın neler hazırladım,Rabbim sağlıkla ve sevdiklerimizle birlikte yemeyi nasip eder inşaallah.

kahvaltı için sos hazırladım. eşit miktarda domates ve kırmızı biber kullandım. domateslerin kabuklarını soyup küp şeklinde doğradım. biberleri ayıkladıktan sonra rondodan geçirdim. sonra ikisini birlikte kaynatıp , fırınladım. kışın tüketilmek üzere dolaptaki yerlerini alacaklar
deneyecek olanlara kolay gelsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder