12 Ağustos 2013 Pazartesi

tırtıl kurabiye

bayramda yazlık evimize gittiğimizde bahçeden gül toplamıştım.köyden şehire inerken getirdim onları da. acaba bu tırtıllar güllerden mi düştü ?  ayrıca gülde tırtıl olur mu bilmem bu da benim bahçe konusundaki bilgilerimi  ele veriyor.  güller bahçemizden ama tırtıllar benden, tarifi de şöyle:

malzemeler ;

125 gr. tereyağı
1 su bardağı toz şeker
1 yumurta
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
3-4 damla sıvı gıda boyası ( ben doğal olan gıda boyalarını kullanıyorum )
aldığı kadar un ( yani hamur elinizi bırakana kadar )

süslemek için ;

damla çikolata


yapılışı ;

un, kabartma tozu ve vanilya hariç bütün malzeme karıştırılır. kalan malzeme de ilave edildikten sonra,tırtıl kalıbından geçirilir.damla çikolatalar  kurabiyenin uç kısmına bastırarak konur. 170-175 derece fırında yaklaşık 20 dakika pişirilir.



afiyet olsun :))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder