2 Mart 2012 Cuma

el emeğim oyuncaklar







 www.elisidefteri.blogspot.com/ adlı sitede pet şişeden yapılmış bebek çantası gördüm.ben de minik torunlarıma yapmak istedim.uzun zamandır oğullarımla ilgilendiğim için, kız çocuklarının oyuncaklarını özlemiş olmalıyım ki işi biraz abarttım.ama pek de fena olmadılar.yastığını ve battaniyesini de yaptım.bir de el örgülerini ekledim.yavrularıma bugün yolladım.canlarım güle güle oynasınlar.:)                                                                                                                                               5 litrelik pet şişeden yaptım çantayı. önce pet şişeyi kestim ,sonra üzerini elyafla kaplayıp,kumaşla temizledim.
daha sonra parçaları birleştirdim. eğer daha ayrıntılı bilgi isterseniz el işi defterine bakabilirsiniz kolay gelsin.....:))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder